środa, 23 marca 2016

Rozkwit kobiecości

Witajcie przychodzę do was z zaległym open box'em marcowego pudełka od beglossy :) 


ROZKWIT KOBIECOŚCI
W tej edycji priorytetem jest pielęgnacja. Dzięki starannym doborze produktów mamy sprawić sobię odrobinę przyjemności i zadbać o swoją skórę :) 




  • BANDI COSMETICS - Krem intensywnie nawilżający HYDRO CARE
Idealnie nawilża skórę twarzy, szyi oraz dekoltu. Można go stosować na dzień jak i na noc. Idealnie sprawdza się jako baza pod makijaż. Bardzo szybko wchłania się w skórę. 

Otrzymujemy 30 ml produktu. Produkt pełnowartościowy 50ml cena: 48 zł


  • L'OCCITANE - Krem do rąk kwiat wiśni
Doskonale nawilża skórę dłoni. Zawiera masło Shea oraz ekstrakt z wiśni z Prowansji. Nadaje skórze lekki, kwiatowy zapach. 

Otrzymujemy próbkę produkty.
Produkt pełnowartościowy 30 ml cena: 29,90 zł   


  • YASUMI - Konjac sponge
w 100 % naturalna gąbka o mycia twarzy oraz masażu skóry. Może być stosowana do każdego rodzaju skóry. Można ją używać z dodatkiem preparatu myjącego ( mydła, pianki, żelu) lub samodzielnie.

Pełnowartościowy produkt cena: 19,00 zł


  • SPA VINTAGE BODY OIL - peeling do ciała cukrowo-orzechowy z masłem shea
Przepiękny orzechowy zapach. Rewelacyjnie się rozprowadza złuszczając stary naskórek. Pobudza mikrokrążenie dotleniając skórę i pobudzając ją do szybszej odnowy.

Otrzymujemy produkt pełnowartościowy 200 ml cena: 17,90 zł


  • ARTEGO - ampułki odbudowujące DREAM
Produkt zatrzymuje wodę oraz składniki odżywcze wewnątrz włosów. Chroni włosy przed szkodliwym działaniem słońca. Nadaje im natychmiastowy blask. Włoski produkt do użytku profesjonalnego. Jedynym minusem produktu jest fakt, że należy go wymieszać z maską DREAM, która nie jest dołączona do pudełka. 

Otrzymujemy 3 ampułki po 8 ml
Produkt pełnowartościowy 16x8ml cena 139,90 zł





PODSUMOWANIE
Kolejne pudełko od beGLOSSY, z którego jestem bardzo zadowolona.
Moimi faworytami są:
krem od BANDI
peeling od SPA VINTAGE BODY OIL
oraz naturalna gąbka od YASUMI

Jestem pewna, że gdy skończą mi się te produkty na pewno kupię je ponownie. 
Bardzo się cieszę, że dzięki beGLOSSY po raz kolejny mogłam przetestować i poznać tak rewelacyjne produkty. 

A Wy macie swoje marcowe boxy ? 
Jaki produkt przypadł wam najbardziej do gustu ? 
Piszcie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda ta gąbka naturalna, jestem ciekawa jej działania, dasz znać?

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko ją przetestuje zrobię osobny post o tych produktach :)

      Usuń
  2. Super post i wgl blog tak dalej ;)

    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. używłam kremu z bandi, ae innego i cakiem fajnie się srawdzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam tego pudełeczka. Ba, nie mam żadnego mimo, że bardzo bym chciała bo mnie ciekawią to zawsze szkoda mi pieniążków :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanawiałam z dobry rok nad boxami, aż w końcu się skusiłam na subskrypcję beglossy i nie żałuję. Póki co jestem bardzo zadowolona z zawartości ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Na pewno każdego odwiedzę :)