czwartek, 21 kwietnia 2016

Glossybox Wiosenna energia

Kwietniowy box - Wiosenna energia.
W tym miesiącu postawiono na lekki i kobiecy makijaż.
Mam zadbać o  kondycję skóry i włosów oraz  wykorzystać czas na przygotowanie się do lata.

To już mój drugi box z 3 miesięcznej subskrypcji. 
Dotychczas byłam bardzo zadowolona z comiesięcznych box'ów.
Jak jest tym razem ? Zapraszam do czytania, aby się o tym przekonać.


  • CATRICE
    POCZWÓRNE CIENIE ABSOLUTE EYE COLOUR
Pastelowe odcienie, które idealnie sprawdzą się do lekkiego, świeżego dziennego makijaży oka. Idealne jako baza pod kolorowe, ciemne odcienie.

Otrzymujemy pełnowartościowy produkt 2,5 g / 19 zł




Cienie prezentują się prześlicznie. Niestety jedynie w opakowaniu. 
Pigmentacja średnia. Mało widoczne na oku.
Dobór kolorystyczny bardzo przypadł mi do gustu.
Jedyne do czego można je wykorzystać to baza pod inne cienie.

  • EXCLUSIVE COSMETICS HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY
Wygładzają i rozświetlają skórę pod oczami.
Redukują nieestetyczne obrzęki i cienie pod oczami.

Otrzymujemy jedną parę / 5 zł



Nie mam skłonności do obrzęków oraz bardzo widocznych cieni pod oczami. 
Raczej ich nie wykorzystam, sprezentuję je mamie :) 


  • -417 SZAMPON WITAMINOWY CATHARSIS 
Oparty na naturalnych składnikach m.in. minerały z Morza Martwego,
witaminy oraz wyciągi roślinne.
Włosy mają być zdrowe, mocne i lśniące.
Nie powoduje podrażnień.

Otrzymujemy 40 ml produktu - pełnowymiarowy produkt 250 ml / 109 zł


Szampon bardzo ładnie pachnie. 
Obawiam się, że trudno mi będzie ocenić ten produkt zważając na jego ilość oraz fakt, że posiadam dość długie włosy i nie jest go na tyle dużo, abym mogła go ocenić.


  • BIODERMA HYDRABIO PERFECTEUR SPF30
    KREM NAWILŻAJĄCY, WYGŁADZAJĄCY I ROZŚWIETLAJĄCY 
Intensywnie nawilża skórę nadając jej blask. Maskuje drobne zmarszczki
oraz niedoskonałości. Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. 

Otrzymujemy pełnowymiarowy produkt 40 ml / 73 zł



Mój faworyt kwietniowego box'a.
Choć nie zauważyłam, żeby maskował niedoskonałości, rewelacyjnie nawilża
i wygładza skórę.
Ma przyjemną kremową konsystencję.
Pompka umożliwia przyjemną aplikacje produktu.
Bardzo szybko się wchłania, nie zostawia tłustej powłoki.
Idealnie sprawdza się jako baza pod makijaż. 


  • CARMEX 
    BALSAM DO UST
Nawilża i regeneruje popękane usta.
Chłodzi, daje uczucie świeżości.
Zawiera filtr SPF 15. 

Otrzymujemy pełnowymiarowy produkt 10 g / 11 zł



Balsam ma bardzo przyjemny limonkowy zapach.
Wystarczy nie wielka jego ilość, aby usta były nawilżone.



PODSUMOWANIE:

Wartość pudełka : ok. 125 zł 
Zawartość pudełka średnio mnie zachwyca.
  • Moim faworytem jest krem od Biodremy, który sprawdza się u mnie rewelacyjnie.
    Po paru dniach testu polubiłam go bardziej, niż hydro care od Bandi cosmetics.
    (Postaram się zrobić osobny post o tych dwóch kremach.)
  • Wielkim rozczarowaniem okazały się poczwórne cienie z Catrice.
  • Szampon jak dla mnie jest trochę za mały, aby w pełni go wypróbować.
  • Carmex oraz płatki pod oczy - produkty które możemy bez większego problemu znaleźć
    w drogerii m.in. rossmann lub hebe.


Macie kwietniowe box'y ? Jesteście zadowolone z zawartości ? 


6 komentarzy:

  1. Odpowiedź na Twój komentarz:

    A haule kosmetyczne lubisz? ;-)

    Rownież pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie są cudowne! <3
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie mnie zachwyciły, tylko szkoda, ze ich nie widać na oku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że okazały się takim rozczarowaniem :c

      Usuń
    2. Szkoda, że okazały się takim rozczarowaniem :c

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Na pewno każdego odwiedzę :)