wtorek, 1 marca 2016

cocolita.pl

Witam was bardzo serdecznie :)
Przychodze do was z moimi cudeńkami z drogerii internetowej: cocolita.pl
Na początek powiem, że jestem bardzo mile zaskoczona cenami, jak i tym w jakim stanie przyszły do mnie kosmetyki. Wybrałam przesyłkę za pośrednictwem poczty polskiej. Listonosz doręczył paczkę, a właściwie koperte bąbelkową... Troszkę mnie to zaniepokoiło, ale jak zobaczycie na zdjęciach, niepotrzebnie, gdyż większość była dodatkowo obwinięta w folię bąbelkową.



Poza zamówionymi kosmetykami otrzymałam rabat (20%) na zakupy w answear.com oraz przepysznego cukierka ( szkoda, że tylko jeden ).



Porównując ceny w stacjonarnych drogeriach za jeden podkład L'oreal ( odcień 2N vanille ) zapłacimy ok. 60 zł. natomiast ja za dwie sztuki zapłaciłam 68 zł. Rewelacyjne ceny, Kolejnymi produktami są dwie paletki z Makeup Revolution. Ja zamówiłam ( Essential Mattes 2 oraz Iconic 2 ) Cienie są bardzo dobrze napigmentowane.
Co za tą cene ( 20 zł za sztukę ) jest bardzo miłym zaskoczeniem.



Zamówiłam również dwie pomadki. Pierwsza z Freedom ( ok. 5 zł) w kolorze 114 Naked Beauty. Druga z Makeup revolution (ok.5 zł) w kolorze Rebel with a Cause. O ile pierwszą rewelacyjnie maluje się usta i nie mam z nią najmniejszego problemu, tak z drugą mam problem z równomiernym pokryciem ust. Zauważyłam, że zdażaą się lekkie ' plamy '. Trzeba starannie rozprowadzić pomadkę na ustach, żeby kolor na nich był tak intensywny jak by się oczekiwało. Nie jest to niemożliwe. Zważając na jej cene, jest ona i tak godna uwagi pomimo tego jednego mankamentu, który zauważyłam. Nietwierdzę, że wina leży po stronie pomadki, możliwe, że to ja nakładam za dużo produktu przez co dzieje sie tak, a nie inaczej.


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym sklepem. Dostępnością produktów oraz przede wszystkim tak dużą ilością przeróżnych dobrych i cenionych marek. W naprawde rewelacyjnych cenach. 
Już się nie mogę doczekać kolejnego zamówienia z cocolity :) 


Kolejnym moim zakupem w ostatnich dniach jest paletka do konturowania wibo
( 3 Steps to Perfect Face). Zakupiona w stacjonarnej drogerii.  


Matowy brązer ( a właściwie puder matujący oraz rozświetlacz i róż z lekkimi drobinkami.
Któraś z was ma ten produkt i już go przetestowała? Możecie powiedzieć o nim coś wiecej ? 



Robiłyście już zakupy z cocolity ? Macie swoje top produkty które zawsze zamawiacie ?
Jeśli tak piszcie :) 

14 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda cudnie:) Zastanawiałam się nad zakupem tego podkładu Loreal:)
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład jak dla mnie ma rewelacyjne krycie i jest bardzo wydajny :) Polecam ;)

      Usuń
  2. Paletka ciekawie się prezentuje, od jakiegoś czasu zastanawiam się nad jej zakupem ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zachęciłaś mnie do zakupów! Niedobrze..hahah do tego zawsze chciałam skorzystać z takich ofert jak np beglossy. Długo już kupujesz takie pudełka? Jesteś zadowolona?:D
    Jeśli będziesz miała ochotę zapraszam do siebie a u Ciebie na pewno zostaję na dłużej!
    http://xstrzalwdziesiatkex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było to moje pierwsze pudełeczko od beglossy :) Długo się zastanawiałam nad jego zakupem. Co miesiąc śledziłam co znajduje się w ich boxach i nie żałuję, że w końcu się skusiłam:) Jestem bardzo bardzo zadowolona z produktów, które komponują w boxach i skusiłam się na 3-miesięczną subskrypcję :) Nie mogę się doczekać już kolejnych pudełeczek :) Jak najbardziej polecam ! :)

      Usuń
  4. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej stronie :3 Muszę tam zajrzeć, bo zapowiada się obiecująco :3

    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie słyszałam o tej stronie ;) ale widzę, że mają fajne rzeczy !
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. wibo-fajna firma sama uzywam :)
    jestem ciekawa tych podkładów,być może niebawem wypróbuje.
    Zapraszam do mnie :)
    http://forgetstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post. :-) Świetne pomadki. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy :) zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy c: http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Nie wiedziałam o tej stronie ale na pewno ją odwiedzę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://xmovist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne odcienie na tych paletach! Jestem zachwycona. :)

    Zapraszam do mnie -> http://stworzonabyzyc.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam i mam nadzieję, że wpadniesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletek z Makeup Revolution mam kilka, wszystkie uwielbiam! :) A ten podkład już długo chodzi mi po głowie ;p

    Zapraszam do siebie :) http://edithmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Na pewno każdego odwiedzę :)