czwartek, 25 lutego 2016

Trend militarny

Hejka wszystkim :) 
Chodząc po sklepach, można zauważyć przeróżne odcienie zieleni od seledynu po khaki
i wręcz zgniłą zieleń. Do łask wraca też "MORO". Trend ten powrócił już kilka sezonów temu, zdobył pozycję lidera i cały czas się go trzyma. W większości sieciówkach dostępne są spodnie oraz kurtki z militarnym wzorem. 

Zastanawiacie się z czym można łączyć ten trend ? Praktycznie ze wszystkim.
Bezpiecznie - biel, czerń, skóra oraz odważniej - koronka oraz żywe kolory.
To tylko niektóre propozycje z jakimi możemy połączyć modny wzór.
Wystarczy być kreatywnym i trochę pokombinować :) 



Ja postawiłam na klasykę i wybrałam biel oraz czerń.

Biały t-shirt (Sinsay), bojówki (Bershka) oraz czarne ZX fluxy (adidas)



Sądzicie, że ten trend utrzyma się przez wiele sezonów ? Czy pojawił się na chwile i za parę kolejnych sezonów znowu powróci ? Macie w swoich szafach ubrania z tym motywem ?
Z czym najchętniej łączycie militarne wzory ? :) 

14 komentarzy:

  1. świetne te buty :)
    Zapraszam do siebie : blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem moro jest ekstra! Bardo mi się podoba czy to na spodniach czy na np koszulach. Mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnych ubrań w tym stylu, ale fluxy mi się marzą już od dawna, tylko że całe czarne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o fluxy to polecam :) są bardzo wygodne :)

      Usuń
  4. Wszystko jak najbardziej hot! Ja własnie szukam spodnie w moro tylko z 2 odcienie jasniejsze :)
    Obserwujemy?:)
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te buty <3 są cuuudowne :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię taki militarny styl. Sama mam bojówki w kolorze khaki i są naprawdę świetne :) Moim zdaniem takie "zielone" spodnie najfajniej wyglądają z szarymi t-shirtami.
    Zapraszam do mnie - klik♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Te buty są świetne! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten trend od początku jakoś mnie nie przekonał :) "Moda mija, styl pozostaje", haha :)
    paulan-official-blog.blogspot.com
    ~Biorę udział w konkursie Blog Roku 2015 i byłoby mi bardzo miło, gdybyś na mnie zagłosowała :)~

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy ^^ Buty najbardziej trafiły w mój gust ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Na pewno każdego odwiedzę :)