poniedziałek, 22 lutego 2016

beGLOSSY - Luty 2016

Witam was cieplutko :) 
Przychodzę do was z open box'em lutowego walentynkowego pudełka od beglossy.

W tym miesiącu otrzymujemy 4 pełnowartościowe produkty oraz jedną miniaturkę.
Pudełko jest stworzone z miłości do kosmetyków.
 Postawiono głównie na pielęgnacje, ale nie zapomniano o makijażu.

A Wy macie swoje box'y ? :) 





  • ORGANIQUE - balsam do ciała z masłem shea, truskawka i guawa
Idealnie nawilża, odżywia oraz chroni skórę przed wysuszeniem.
Jest to produkt pełnowartościowy. 100 ml - cena: 34,90 zł





  •  CLARENA - BB cream
Odpowiedni do każdego rodzaju cery. Nadaje naturalny, zdrowy wygląd bez "efektu maski".
Otrzymujemy 10 ml - cena: 19,99 zł


  • NICKA K NEW YORK - AIRBRUSH FX BLENDING SPONGE
Jeden z dostępnych zamienników kultowego beauty blender'a 
Cena : 19,99 zł

  • LAMBRE - balsam do rąk
Bardzo szybko się wchłania. Nie zostawia tłustych śladów na dłoniach. Ma bardzo ładny świeży zapach.
Produkt pełnowartościowy. 50 ml Cena : 15,50 zł


  • SYOSS - maseczka z kompleksem ceramidowym przeciw łamaniu się włosów
Maseczka po raz pierwszy w Polsce. Redukuje łamliwość się włosów oraz odbudowuje  włókna na całej długości włosa. Produkt pełnowartościowy. 200 mlCena : 18,00 zł



PODSUMOWANIE 
Jestem bardzo zadowolona z pudełka. 
Mój faworyt : balsam do ciała od ORGANIQUE.
Jak najbardziej warty swojej ceny. Już po pierwszym użyciu można się w nim zakochać.
Napewno kupię kolejne opakowanie :) 
Kremów do rąk oraz masek do włosów nigdy za wiele.
Wartość pudełka : 108 zł







12 komentarzy:

  1. Jeszcze nie używałam tych produktów.Wspólna obserwacja blogów?Zacznij pierwsza i daj znać w komentarzu pod postem,a na pewno się odwdzięczę:)

    allofmonika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczuszka wypchana fajnymi produktami :) Powodzenia w blogowaniu i zdobywaniu obserwatorów :*
    Pisałaś, że obserwujesz mój blog, jednak nie mam Cie w obserwatorach.

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się poprawiłam :)
      Możliwe, że jak próbowałam Cię zaobserwować korzystając z telefonu to coś poszło nie tak :)

      Usuń
  3. Beglossy absolutnie zwyciężyło w tym miesiącu - jak dla mne. :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę fajny post i produkty! Dodaję do obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post. :-) Najbardziej podoba mi się ten balsam do ciała. :-)

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko (jakże ładne) z lutego rzeczywiście warte swojej ceny!
    Balsam truskawkowy- strzał w 10! Coś dla mnie :)

    Czekam na następne boxy i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał genialne rzeczy dostałas :D mnie ciekawi ta gąbeczka ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam mieć takie pudełeczko, a Twoje wygląda fantastycznie :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji chętnie obserwacja za obserwację :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zawartość ;p podoba mi sie ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne rzeczy Ci się trafiły;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Na pewno każdego odwiedzę :)